Sunday, June 8, 2014

on

Bicara soal zon sensitif tubuh wanita, ada bahagian-bahagian yang memang kalau disentuh akan membuat ghairah wanita naik. Bila memang anda mempunyai problem keintiman dengan suami dan ghairah sukar meningkat, maka baca artikel ini bersama suami dan temukan titik sensitif di tubuh anda.

Seperti yang dilaporkan oleh Indiansutras, ada 9 titik sensitif pada tubuh wanita pada umumnya, iaitu:

Paha bahagian dalam

Memulakan foreplay dengan menyentuh bahagian paha dalam akan membuat foreplay semakin panas. Tak hanya dengan sentuhan tangan, lidah juga dibenarkan bermain sejenak di sana untuk memanggil kembali ghairah seksual yang lama malap.

Pantat

Kalau permainan sudah mula menjadi panas, maka meremas pantat dan meraba dengan jemari akan membuat api asmara semakin besar. Sedikit ditepuk manja, juga tak kalah memancing ghairah wanita.

Leher

Selepas mencium beberapa lama, biarkan bibir suami menjelajah ke kawasan leher. Kawasan ini tak hanya membuat wanita merasa nikmat, tetapi suami juga makin deg-degan.

Telinga

Dari leher, beralih ke telinga. Selain permainan lidah, membisikkan kalimat-kalimat nakal juga akan membuat permainan semakin seru. Rasanya seperti naik tangga yang semakin tinggi.

Kaki

Siapa menyangka bahawa titik sensual wanita juga ada pada kakinya. Dengan memberikan massage lembut dengan tangan, maupun mr. P akan membuat wanita semakin liar.

Pinggang

Wanita paling senang kalau saat berciuman, tangan suami kemudian mengarah meraih pinggang. Rasanya seperti semakin dekat dan boleh bergayut manja. Hal ini juga akan memberikan kenikmatan tersendiri bagi wanita.

Dada

Jangan lewatkan kawasan yang sangat penting ini. Mulai dari puting hingga kedua bukit kembar, semuanya punya kawasan yang sensitif akan sentuhan, remasan, dan mencium.

Kelentit

Kalau semua kawasan sudah diterokai, saatnya menjelajah ke kawasan intim. Bermain kelentit dengan jari atau lidah akan membuat wanita mencapai orgasme. Selanjutnya? multiple orgasme bukan sesuatu yang tak mungkin lho.

Wanita pada umumnya akan semakin ghairah ketika mencapai tangga puncak pertama. Bila dicabar naik ke tangga seterusnya, siapa takut?


www.pakarintim.blogspot.com
Next
This is the most recent post.
Previous
This is the last post.

0 comments:

Post a Comment